
Nieuwe identiteit HKliving
De liefhebber van HKliving is zich bewust van de HK-handtekening. In de kern creëren ze bij HKliving interieurcollecties met producten geïnspireerd door en als eerbetoon aan de 'goede oude tijd', maar altijd met een modern tintje. HKliving voelde de behoefte om de merkidentiteit af te stemmen op hun visie en collecties.
Ode aan het verleden: "Ons nieuwe logo is niet alleen een verandering in grafisch ontwerp," legt Emiel Hetsen, Creatief Directeur HKliving, uit. "Het is een weerspiegeling van onze toewijding om het ontwerpspirit van het verleden te combineren met de moderne technologie van het heden. Dus, terwijl het geschreven logo een retrogevoel heeft, schept ons merklogo een meer moderne verwachting. Een combinatie waar we ons zeer comfortabel bij voelen."
Donkerbruin, oranje, zand, khaki en gebroken wit zijn de basiskleuren van de nieuwe branding en zullen in verschillende uitingen en op diverse items bij LEEF in de winkel te vinden zijn. "We kijken niet alleen terug naar het verleden, we herinterpreteren het," voegt Emiel Hetsen toe. "Ons doel is om een nieuwe generatie te inspireren om de durf en creativiteit van eerdere ontwerpen te omarmen, met een vleugje moderne verfijning."
De HKliving collectie bij LEEF vind je hier, waar het oude beeldmerk langzaam zal verdwijnen en plaats zal maken voor de nieuwe HKliving identiteit.